www.babajig.co.il

יום שלישי, 9 ביולי 2024

מה הדמויים שמתאימים לדיג בים גלי

 בשיטת דיג ג'רג'ור, שהיא פופולרית בישראל ובעיקר בדיג מהחוף, הבחירה בדמויים עבור גלים גבוהים דורשת שיקולים מיוחדים. הנה מספר טיפים לבחירת דמויים לתנאים אלו:

  • משקל ויציבות: בחר בדמויים כבדים יותר שישארו יציבים במים גם בתנאי גלים גבוהים. דמויים כבדים יותר ישטפו פחות ויאפשרו לך בקרה טובה יותר על המיקום הדמוי.


  • צורה אוירודינמית: דמויים עם צורה אוירודינמית יעזרו להשיג טווח יותר טוב בזריקה ויעמדו בפני הגלים ביעילות רבה יותר.

  • צבעים בולטים: במים סוערים, דמויים בצבעים בולטים יכולים להיות יותר מושכים לדגים. צבעים כמו אדום, צהוב, לבן או ירוק יכולים להיות יעילים.

  • ציקדה: דמויים שיוצרים רעש או רטט במים יכולים להיות יעילים במיוחד בגלים גבוהים, כי הם מושכים את תשומת לב הדגים דרך הרטט ולא רק דרך המראה.



  • דמויים ריאליסטיים: דמויים שמחקים את התנועה והמראה של טרף טבעי יכולים להיות יעילים גם בתנאי גלים, משום שהדגים יחפשו מקור מזון קל

  • ונגיש במיוחד בתנאים קשים.


כמובן, הבחירה בדמוי תלויה גם בסוג הדגים שאתה מנסה לתפוס ובמאפיינים הספציפיים  של דגי המטרה שלכם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה הדמויים שמתאימים לדיג בים גלי

  בשיטת דיג ג'רג'ור, שהיא פופולרית בישראל ובעיקר בדיג מהחוף, הבחירה בדמויים עבור גלים גבוהים דורשת שיקולים מיוחדים. הנה מספר טיפים ל...

הצטרפו לקהילת הדיג שלנו בווצאפ

הצטרפו לקהילת הדיג שלנו בווצאפ
כאן תמצאו קישורים לקבוצות דייג בוואטסאפ וברשתות החברתיות, המתאימות לכל סוגי הדייגים. הצטרפו אלינו לדיון, למידה ושיתוף חוויות בעולם הדייג. בין אם אתם חובבי דייג ימי, נהרי או באגמים, תוכלו למצוא כאן את הקהילה המתאימה לכם.